dinsdag, augustus 29, 2006

20 uurs check















Dinsdag 29 augustus heb ik mijn 20 uurs check gehaald:)! De vlucht kan je terugzien op t kaartje. Ik ben vertrokken via een N-departure. Daarna ben ik de H-area ingegaan. In de H-area ben ik begonnen met naar 3ooo ft te klimmen. Tijdens die klim heb ik een bocht over links gemaakt richting Arraiolos. Daarna ben ik op 3000 ft afgelevelt. Daarna ben ik richting Évora gedraaid en heb ik een slow flight gedaan. Daarna weer geaccelereert naar 110 knopen en 2 steep turns gedraaid (een links een rechts). En daarna zijn we weer terug gegaan richting Évora. Nu via een N-arrival via I naar het veld. Daar nog 1 normale landing, daarna een glide in waarna een SEFATO (Simulated Engine Failure After Take-Off) volgde. Toen een flapless landing en als laatste een short field landing. Wat dan ook een full stop was. En dat was het wel een beetje!

Geen opmerkingen: