woensdag, augustus 30, 2006

Backseaten Devin + Solo Devin

Devin was de eerste gelukkige van de B-klas die solo mocht gaan. Op de eerste foto zie je hem nog verschrikt omkijken van als dit maar goed gaat, of zal het zo zijn dat ie dacht: Iedereen staat te kijken laat ik maar niet neerstorten! Wij zullen het nooit weten. Trouwens mij zullen jullie op deze foto's niets zien, want ik was er niet. Ik was wel in de buurt. Ik was namelijk in het circuit. Ik had net 2 uur in de area getrained met een instructeur en zat net in het circuit toen Devin solo ging, dus ik heb alles vanuit de lucht aanschouwd!




























Ook Devin's stropdas werd afgeknipt! Hij is dus nu officieel geen groentje meer!




























En op het einde werd ook hij, zoals ook de andere van de B-klas, natgespoten. Eerst door zijn instructrice( hè dev;)) en daarna door zijn klasgenoten!














De dag voordat Devin solo ging is Frank met Devin meegevlogen (backseaten heet dat). Daar heeft hij wat foto's van gemaakt.


































































Geen opmerkingen: